baska
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

درماپن
درماپن، از رایج‌ترین روش‌های درمان جای جوش در سال‌های اخیر است. این روش، شامل تحریک پوست توسط تعداد بالایی از سوزن می‌شود. با این کار، متخصص قصد دارد پوست را برای کلاژن سازی تحریک کند. این روش درمانی بسیار موثر واقع شده است.

پی آر پی
انجام روش پی آر پی، صبر زیادی می‌خواهد. این درمان در واقع تا ۹۰ درصد برای از بین بردن جای جوش موثر است. این روش برای درمان جای جوش بسیار عمیق، مناسب نیست. پی آر پی از روش‌های قدیمی درمان جای جوش محسوب می‌شود.
آکوتان
آکوتان، نوعی داروی بسیار قوی از ویتامین A است. این دارو، باید تحت نظر یک متخصص پوست و مو تجویز و مصرف شود. از آنجایی که این دارو تقریبا عوارض بسیار زیادی دارد، مصرف خودسرانه آن آسیب‌های زیادی به شما خواهد زد. اصولا از این دارو برای افرادی استفاده می‌شود که جای جوش‌های بسیار عمیقی دارند. این روش عموما از آخرین مراحلی است که برای درمان فرد استفاده می‌شود.

پانچ
گاهی جای جوش آنقدر عمیق شده است که روش‌های درمانی دیگر قادر به درمان آن نیستند. روش پانچ در چنین شرایطی به کمک شما می‌آید. برای چنین افرادی، استفاده از روش‌های سابسیژن و پانچ به صورت همزمان تجویز می‌شود.
سابسیژن
در روش درمانی سابسیژن از سوزن‌های ریزی برای آزاد کردن بافت همبندی پوست استفاده می‌کنند. استفاده از این سوزن‌ها به متخصص پوست و مو برای درمان موثر جای جوش‌های سطحی و عمقی کمک می‌کند. سابسیژن از روش‌هایی است که با انواع پوست سازگاری دارد. سابسیژن در واقع به صورت ترکیب شده با انواع روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، این روش برای موثرتر بودن بقیه راه‌های درمانی استفاده می‌شود.

میکرودرم
اگر جای جوش‌های شما سطحی باشد، میکرودرم، بهترین و سریع‌ترین راهی است که می‌توانید برای درمان پیش بگیرید. این روش هم مانند سابسیژن همراه با روش‌های دیگر تجویز می‌شود و به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان از این روش، پس از سابسیژن استفاده کرد تا جای جوش‌های سطحی باقی مانده را به طور کامل از بین ببرد.
میکرونیدلینگ
برای درمان جای جوش‌های بسیار عمیق به درمانی مانند میکرونیدلینگ نیاز دارید. این روش درمانی، استفاده بسیار زیادی دارد.  از نکات دیگری که درباره این روش وجود دارد، استفاده از آن به همراه انواع روش‌هاست. البته همیشه برای استفاده از این روش، به صورت ترکیبی استفاده نمی‌شود. استفاده از میکرونیدلینگ به صورت مستقل هم استفاده زیادی دارد.
لیزر فرکشنال
لیزر فرکشنال در دو روش ارائه می‌شود. متخصص پوست و مو، با توجه به میزان اختلال پوستی، یکی از دو روش آن را برای افراد پیشنهاد می‌دهند. این دو روش، شامل لیزر با سوزن و بدون سوزن است. در روش سوزنی لیزر فرکشنال، از سوزن‌های بسیار ظریفی استفاده می‌شود. کلاژن سازی پوست در این روش، توسط نفوذ عمیق سوزن‌ها به داخل پوست است.

دارو و پماد
رایج‌ترین روش برای درمان جای جوش قرص و پماد است. با وجود اینکه تجویز این داروها باید توسط پزشک صورت بگیرد، بسیاری از افراد به صورت خودسرانه دارو تهیه و استفاده می‌کنند. معمولا اولین روشی است که متخصصان پوست و مو برای درمان بیمار انتخاب می‌کنند. در صورت عدم پاسخگویی مناسب، به سراغ روش‌های درمانی دیگری می‌روند.

از جمله رایج‌ترین داروها، آنتی بیوتیک سیستمیک، تتراسایکلین، کلیندامایسین، موپیروسین، داکسی سایکلین، هیدوروکورتیزون، کلیندامایسین، آزیترامایسین و... هستند. حتی گاهی دکتر‌ها علاوه بر درمان دارویی، به صورت همزمان روش‌های دیگر درمان را پیشنهاد می‌دهند یا شروع می کنند.

https://silverbookco.com/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۵۵:۵۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب