baska
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

همانطور که آشپزخانه قلب خانه است کابینت نیز قلب آشپزخانه می باشد. کابینت در زیبایی و کارایی آشپزخانه نقش بسیار مهمی دارد باعث می شود تمام وسایل آشپزخانه شما جمع آوری شوند و آشپزخانه مرتبی داشته باشید. برای خرید کابینت باید نکات زیر را در نظربگیرید تا سالیان سال از آن استفاده کنید البته علاوه بر ویژگی های کابینت مدل کابینت به سلیقه شما برمی گردد که چه نوع طرح و رنگی رابرای کابینت می پسندید. 

کابینت ها در دو سبک مدرن و کلاسیک وجود دارند.

 بهتر است بدنه کابینت از مغز ام دی اف با روکش ملامینه باشد. برای زیباتر شدن کابینت باید لبه بدنه کابینت نوارکاری بشود بهتر است رنگ کابینت با نوار بدنه آن متناسب باشد. از آنجایی که صفحه کابینت بیشترین سطح تماس با کابینت را دارد باید بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت باشد. صفحات کابینت از متریال های مختلفی وجود دارند که هرکدام معایب و مزایای خود را دارند. درب کابینت نیز در انتخاب کابینت مهم می باشد در حال حاضر دو نوع درب برای کابینت ها استفاده می شود، درب های با ضخامت ۱۸ میلیمتر که دارای روکش پی وی سی می باشند و نوع دیگر درب کابینت از نوع هایگلاس است. استفاده از این نوع درب زیبایی خاصی به آشپزخانه می بخشد.

در هر کشوری معمولا هرساله نمایشگاهی مربوط به حوزه کابینت برگزار می شود که می توان گفت برپاکردن این نمایشگاه هاراهکار جالب کشورهای دیگر برای جذب توریست می باشد. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۸:۴۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب