baska
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

و دولت فدرال کانادا هیچ روش اخذ اقامت کانادا و یا  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا را در حال حاضر ندارد. اما راه های زیادی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد که منجر به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ایالت ها و دولت های محلی می گردد. در حال حاضر ایالت های منیتوبا، ساسکاچوان، جزایر پرینس ادواردز و کبک برنامه های اخذ اقامت دائم کانادا را ارائه می نمایند.

 

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا

در این روش های اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا پیچیدگی های وجود دارد و مشاوره با یک وکیل مهاجرت کانادا در این خصوص لازم به نظر می رسد. ابتدا می بایست اقدام به اخذ مدرک زبان خود بنماید. اکثر برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نیازمند نمره آیلتس جنرال در حد نمره ۵ می باشند. برخی از برنامه ها نیازمند مدرک لیسانس برای ادامه برنامه مهاجرت به کانادا از طریق  سرمایه گذاری در کانادا هستند. همچنین می بایست بتوانید نشان دهید که سابقه چند ساله در اداره یک شغل در کشور محل سکونت خود و مدیریت یک بیزنس را دارید.

جهت ارائه مدارک شغلی ارائه جواز کسب، سوابق شغلی، آگهی روزنامه رسمی تغییرات شرکت و غیره مفید می باشد و جهت تکمیل پرونده شما جهت سرمایه گذاری در کانادا کمک می نماید. همچنین در بسیاری از برنامه های مهاجرت کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا لازم است شما تمکن مالی خود را جهت اخذ اقامت دائم کانادا اعلام فرمایید. این تمکن مالی با مدارک مالی و بانکی و همچنین اسناد ملکی قابل ارائه می باشد. نرخ تبدیل ارز در حال حاضر نرخ ارز دولتی می باشد. اکثر برنامه های مهاجرتی کانادا تمکن مالی در حد ۳۵۰ هزار دلار کانادا را مطالبه می نمایند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه لازم جهت سرمایه گذاری در کانادا

اگر بتوانید اثبات کنید که دارائی مناسب جهت مهاجرت به کانادا را دارید در مرحله بعدی ایالت های کانادا که برنامه سرمایه گذاری در کانادا را دارند از شما می خواهند که توان سرمایه گذاری مبالغی در کانادا را داشته باشید. این مبالغ بسته به هر ایالت کانادا متفاوت است. بطور مثال ایالت منیتوبا برای شهر وینی پگ که مرکز استان منیتوبا می باشد، مبلغ ۲۵۰ هزار دلار کانادا جهت سرمایه گذاری در کانادا مطالبه می نماید. اگر در یکی از شهرهای اطراف وینی پگ که حداقل ۵۰ کیلومتر با آن فاصله دارد اقدام به سرمایه گذاری در کانادا بنمایید مبلغ ۱۵۰ هزار دلار کانادا نیاز خواهد بود تا بتوانید مهاجرت به کانادا را برنامه ریزی نمایید.

 

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ۲۰۱۹

لازم به ذکر است که هم اکنون در هیچ کدام از برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری کانادا به طور مستقیم اخذ اقامت کانادا امکان پذیر نمی باشد و سرمایه گذار می بایست ابتدا به مدت دوسال ویزای سرمایه گذاری کانادا را اخذ نماید و در مدت دو سال در ایالت مورد نظر حضور داشته باشد و پس از دو سال بتواند اقامت دائم کانادا را اخذ نماید. در دو سالی که در ایالت مذکور ساکن هستید لازم نیست کاری سود ده را اداره نمایید اما می بایست به طور مرتب به اداره مهاجرت کانادا و اداره ایالتی گزارش کسب و کار خود را بدهید. همچنین در ظرف دوسال ترک ایالت و سفر به ایران برای مدت طولانی موجب ابطال اقامت کانادا می گردد.

 

 

 

سرمایه گذاری با ثبت شرکت در کانادا

برای شما یک شرکت در کانادا ثبت می گردد. مبلغ مذکور در حساب ایالت سپرده می گردد و پس از آنکه کسب و کار مورد نظر متقاضی مهاجرت به کانادا ایجاد شد می بایست بطور متوالی گزارش هایی را به اداره مهاجرت کانادا ارسال نمایید و روند کسب و کار خود در کانادا را توضیح دهید. ویزای شما در مدت این دوسال ویزای کار می باشد بنابراین فرزندان شما به عنوان یک خارجی اجازه تحصیل در کانادا خواهند داشت. همچنین از بیمه و مزایای بین المللی می بایست استفاده نمایید.

 

 

 

چه مدت بعد از سرمایه گذاری در کانادا می توان اقامت دائم گرفت؟

چنانچه این دو سال کسب و کار شما دوام و استحکام یابد در پایان دوسال و با ارائه گزارش می توانید درخواست اقامت دائم کانادا نمایید و اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری کانادا به شما داده خواهد شد. از آن پس شما مقیم دائم کانادا محسوب می گردید و از کلیه امکاناتی که یک کانادایی می تواند داشته باشد برخوردار خواهید بود. این امکانات شامل بیمه کانادا، تحصیل در کانادا بصورت رایگان برای فرزندان، تحصیل در دانشگاه های کانادا با شهریه دانشجوی کانادایی و سایر امکاناتی که هر شهروند کانادا دارد می باشد.

 

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

امروزه کشور کانادا با ایجاد نمودن شرایط مناسب برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار، توانسته به یک قطب اقتصادی در جهان تبدیل شود؛ البته مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مزایای دیگری را نیز برای فرد به ارمغان می آورد مزایایی چون:

 

 

 

ایجاد امکانات و شرایط مناسب شغلی، زندگی و تحصیلی

دریافت اقامت دائم فرد متقاضی ( برای خود و همسر و فرزندانش) از طریق سرمایه گذاری کانادا

برخورداری از تحصیلات رایگان برای فرزندان کمتر از ۱۸ سال

برخورداری از خدمات بیمه بصورت رایگان

عدم نیاز متقاضی به مدارک تحصیلی بالا جهت سرمایه گذاری در کانادا (سرمایه گذاری نیازمند برخورداری از سابقه و تجربه کار مدیریتی و داشتن سرمایه به مقدار کافی می باشد)

فرد متقاضی تنها با داشتن مهارت معمولی در زبان های انگلیسی و یا فرانسوی (بدون نیاز به مدارک و نمرات در سطح بالا ) می تواند در کانادا سرمایه گذاری نماید.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا ۲۰۱۹

با توجه به میزان مهاجرت افراد از طریق سرمایه گذاری در کشور کانادا،  نشان می دهد که سرمایه گذاری در این کشور نسبت به سایر کشور های جهان از هزینه کمتری برخوردار است به گونه ای که افراد می توانند تنها با ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار (کانادا) در این کشور سرمایه گذاری نمایند.

 

البته مهاجرت به هر کدام از ایالت ها و استان های واقع در کانادا، نیازمند برنامه مهاجرتی خاص به خود هستند که در زیر به شرح هر یک می پردازیم.

 

سرمایه گذاری در استان کبک

 

چنان چه فردی قصد سرمایه گذاری در استان کبک کانادا را داشته باشد لازم است تا مبلغی بالغ بر ۲۲۰ هزار دلار (کانادا) را در یک بانک معتبر (بعنوان واسط بین فرد سرمایه گذار با دولت کانادا) سپرده گذاری نماید و در عوض، خود فرد و اعضای خانواده اش می توانند از خدماتی چون تحصیلات، بیمه بهداشتی و درمانی استفاده نمایند.

 

همچنین در این روش در همان ابتدای ورود، متقاضیان می توانند اقامت دائم خود را نیز بدست اوردند (برای سرمایه گذاری در کبک نیازی به داشتن مدرک زبان انگلیسی نیست.)

 

سرمایه گذاری در استان پرنس ادوارد

 

 

 

جهت سرمایه گذاری در استان پرنس ادوارد، لازم است تا متقاضی کسب و کار و بیزینسی مرتبط با مهارت و تجربه قبلی خود، راه اندازی و یا خریداری نماید که برای این کار نیازمند مبلغ ۲۷۵ هزار دلار می باشد .

 

البته در صورت ۶ ماه زندگی در این استان، ۲۵ هزار و با گذشت ۱ سال زندگی، ۵۰ هزار دلار دیگر به متقاضی برگردانده و مابقی ( ۱۵۰ هزار دلار ) برای راه اندازی بیزینس به فرد متقاضی داده می شود.)

 

همچنین لازم است تا متقاضی قبل از شروع سرمایه گذاری حداقل ۱ بار به این جزیره سفر کرده و از مدرک تحصیلی لیسانس و زبان آیلتس برخوردار باشد.

 

سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا

 

 

 

سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا (ونکوور) نیازمند برخورداری از مبلغی بالغ بر ۲۰۰ الی ۴۰۰ هزار دلار کانادا می باشد که در صورت موفقیت در راه اندازی کسب و کار، اقامت دائم را نیز بدست می اورد.

 

همچنین در صورت داشتن سرمایه بیشتر، متقاضیان می توانند بجز خانواده خود، ۱ الی ۵ نفر از اغضای کاری را برای این بیزینس به کانادا بیاورند

 

سرمایه گذاری در استان منیتوبا

 

 

 

برای سرمایه گذاری در استان منیتوبا نیز لازم است تا متقاضی مبلغ  بالغ بر ۱۰۰ هزار دلار کانادا را نزد دولت کانادا سپرده گذاری نماید که به متقاضی این امکان را می دهد تا در صورت سرمایه گذاری، ۱۵۰ هزار دلار را از دولت کانادا بصورت وام دریافت نماید.

 

البته لازم به ذکر است که در صورت موفقیت در کسب و کار این مبلغ (۱۰۰هزار دلار) به متقاضی برگردانده می شود در غیر اینصورت مبلغ سپرده بازگردانده نخواهد شد.

 

البته در هر دو صورت، متقاضی میتواند اقامت دائم کانادا را بدست می آورد.

 

گروه آتلانتیک مشاور شما جهت اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا

 

 

اگر قصد اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های سرمایه گذاری در کانادا یا برنامه  استارت آپ کانادا را دارید گروه مهاجرتی آتلانتیک مشاور مناسبی جهت مهاجرت به کانادا و انجام امور دریافت ویزا می باشد. هم اکنون با ما تماس بگیرید و از مشاوره همکاران ما جهت دریافت  ویزای سرمایه گذاری کانادا بهره مند شوید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۰۱:۰۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب