baska
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

یکی از المان های بسیار مهمی که برای محل کار نیاز است شامل: میز اداری، صندلی اداری و مبل اداری می باشد که در زیر قصد داریم هر کدام را به صورت جداگانه برای شما عزیزان توضیح دهیم تا کاملا با تمامی ویژگی ها و کاربرد های آن آشنا شوید. با ما در ادامه همراه باشید.
میز اداری :

از میز اداری در محیط های کاری و دفتر ها مورد استفاده قرار می گیرد. از المان های اصلی یک محیط کار می توان به میز اداری اشاره نمود. که از تاثیر بسیار زیادی بر روی نظم و ترتیب کار و سازمان دادن به مدارک و پرونده ها را دارد. از میز اداری قرار نیست برای مدت زمان کمی به کار برد و از آن برای استفاده طولانی مدت استفاده می شود. جنس میزاداری نیز بسیار حائز اهمیت است که باید از چوب مرغوب در آن به کار برده شود.
مبل اداری :
در این قسمت قصد داریم که به شما عزیزان بگوییم میل اداری به چه معنا است. مبل اداری جزو لوازمی است که بسیار کاربردی و مهم می باشد که از آن در محیط های اداری برای کارکردن و نشستن کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد که مبل اداری نام دارد. از مبل اداری برای تزئین و کامل کردن چیدمان ها در محیط های اداری و کاری برای استفاده قرار می گیرند. مبل اداری را در محیط های اداری همانند سالن انتظار، اتاق مدیریت، اتاق کارکنان و اتاق کنفرانس موجود است که با توجه به نوع استفاده باید از نظم و انسجام مورد توجه قابل قبولی برخوردار باشد. استفاده از یک مبل اداری بسیار جذاب و شیک می تواند به فضا زیبایی خاصی را عطا کند.
صندلی اداری :
صندلی اداری باید پشتی نرم و مناسبی را داشته باشد تا به ستون فقرات شما آسیب وارد نکند. پشتی صندلی اداری باید از انواع فنر های مرغوب تهیه شده باشد. همچنین صندلی اداری باید از ویژگی ارگونومیک نیز دارا باشد. اگر که از یک صندلی اداری خوب و مناسب استفاده نکنید آسیب های جدی به کمر و ستون فقرات وارد می نمایید. مدل های زیادی از صندلی اداری وجود دارد. نه تنها این که فقط یک نوع صندلی اداری ارگونومیک مناسب باشد بسیاری از عوامل سبب می شوند که یک صندلی اداری ، یک صندلی ارگونومیک خوب به نظر بیاید و به کار بردن از آن سبب می شود که احتیاج کاربر برطرف گردد. از جمله نکاتی مهم برای داشتن یک صندلی مناسب برای کار عبارت است از : ارتفاع صندلی و تکیه گاه صندلی می باشد.

منبع: myofferco.com

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ دی ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۳:۲۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب